Hulyafuat Arkadaşlar göbekte tüylenme oldu neden ki acaba cinsiyet olarak tüylenme olursa erkek diyorlar sizce dogrumu doktorumda kıza benzetti
Aslieliz Hulyafuat Ben çatlaklar için badem yağı kullanıyorum bu badem yağını kullanmaya başlayınca benim karninda da tüyler çıkmaya başladı
Ebru-isil Hulyafuat benim kız olacak ama bende de yine var biraz.Belki badem yağı sürüyorum ondandır ama hamilelikte normalmiş bu sonrasından dökülüyormuş.
Mrsakar Hulyafuat ben yağlanmaya başlamadan göbek kıllarımda artış oldu. Mesela bıyıklarım çıkmaz oldu. Bebek saçlarımda artış oldu. Bacak tüylerim azaldı 😂 Vücudumun her yeri ayrı tepkiler veriyor 😂 oğlum olucak inşallah ☺️
Ozlmslm Hulyafuat vallahi benimki kız göbeğim tamamen tüyle kaplandı desem öyle çatlıyorumda bişiler sürmeyede korkuyorum daha fazlalaşır diye
Hzurm35 Hayatımda hiç bu kadar tüylendiğimi bilmem iki üç ay almasam kimse farketmezdi hamilelikte önce ama oğluşum beni tam tersi yaptı özellikle göbek bölgem 🤭umarım doğumdan sonra dökülür hepsi🤗
Meltemtuncoz Hulyafuat Benimde hamileliğimin başlangıcında tüylerim cok belirginleşmişti şimdi 26 haftalık olduk o görüntü gitti
Beyzanur1995 Hulyafuat bende cinsiyetle alakası yoktur bende de tüylenme var.hormonel olarak.vucut değiştiği için normal sayılıyor.dogumdan sonra dökülür diyorlar inşallah