Oznurrb Merhaba kızlar, bebek odasında iki çeşit mobilya arasında kaldım. Biri ilerde yatak olabilen normal beşikli baby cotton bebek odası, diğeri de montes serisi. Benim gönlüm montesten yana kormulukları da ekstradan alınabiliyor ama o montes yatağında bebekken yatabilir mi kullanışlı olur mu onu düşünüyorum. Sizce hangisi? https://www.cilek.com/tr/seri/baby-cotton/list https://www.cilek.com/tr/seri/montes/list
Bttll Oznurrb birincisi dha ıyı canım yanı benim düşüncem oyle şahsen bende büyüyen mobilya beşik aldım boyle ilerde de kullanmak İcin 😊
Pandabekleyenanne Oznurrb yeşilli süpermiş ve daha uzun yıllar kullanır bende öyle aldım. Arabalı yatak isteyene kadar da değişmeyi düşünmüyorum
Oznurrb Aynelazis ben de bugün inceleme fırsatı buldum açıkcası beni cezbeden sonradan yatağa dönüşmesi oldu onun
Mrsakar Bu montesorilerin bir moda olduğunu ve geçeceğini düşünüyorum. Evet 5/6 yaşlarında çocuğunuz varsa çok güzel ama bizler için değil. Çocuk onun faydasını anlayana kadar ne modeller çıkar aklınız onlarda kalır bu seferde bence klasik beşik en iyisi ☺️
nilly Oznurrb montes serisi daha bi hoşmuş. Maddi durumun iyiyse montes al canım. Değilse hiç alma zaten. Bi park yatak al kendi yatak odana koy. Bir ik sene sonra çocuk odası alırsın. Ama karyolada yatamaz korkuluk da koysan olmaz sen uyurken kalkıp yataktan çıksa inse sorun olur. Montes modelinin beşiğini alabilirsin dolap ve şifonyeri ile.
Oznurrb nilly ya bilemedim hiç beşik alacaksam normal bebek odası almak daha mantıklı ben bebek özgür olsun istiyorum ama tehlikelere de yol açar mı korkuyorum 🤷♀️
nilly Oznurrb benim bebeğim bir yaşında yürümeye başladı mesela. Şuan 15 aylık kanepeye inip çıkabiliyo tek başına. Hatta bi oyuncak alıp gelip kanepenin arkasına atıp bi de eğilip bakıyo güzel düşmüş mü diye 😀 ben yanında olmasam kafa üstü düşer kanepenin arkasına. Korkuluk koysan da yatağın dört tarafını çevirmiyo. Sen yanında yokken uyanırsa kendi inip yaramazliklara başlayabilir. Ama beşik ya da park yatak olsa çıkamaz içinden mecburen ağlayıp seni çağıracak.