Ben gecen ay 24 aralıkta kimyasal gebelik yaşadım şimdi adetim geceli 12 gün oldu 9 gün geçince yani 3 gün önce test yaptım negatif çıktı hâlâ adet olmadım ama yumurtlama lekesi yaşıyorum şimdi test yapmaliyi mıyım yani geç döllenme olabilir mi düşük yaptığım bebeğim geç döllenme olmuştu cevaplarsaniz sevinirim