deletedmom11 DoktorunuzLa iLetişime geçin sonuçLarı kötü oLursa eğer burdaki yanıtLayanLara kızabiLirsiniz
sercen deletedmom11 yok cnm burdaki bilgilere göre gidilmez sadece fikir verilir zaten doktora geldim sonuç bekliyorim
sercen Sultan42 o olur tabi zaten şimdi doktordan geldim çok enfeksiyon var dedi antibiyotik yazcam dedi yok dedim munurol diye toz var onu verdi cok su ic dedi artik su icmem.gerek zorlicam valla
Sultan42 sercen ben normalde idrar yolları enfeksiyonu çok olurum çok berbat birşeydir yanma falan olunca acayip zorluyor suan ikizlere gebeyim olacak gibiydim hemen bi detoxs suyu yaptım hem su tüketiyorum hemde meyvesuyu içer gibi oluyor cam şişenin içine yarım limon ve nane yaprağı koyuyorum o şekilde içiyorum bende
Merrcimek Su içebilmek için cam şişen olsun içine elma,portakal, çubuk tarçın, tansiyonun yüksekse limon filan at belki öyle içebilirsin canım. Su çok önemli heleki ileriki dönemlerimiz için çok çok önemli Geçmiş olsun
sercen Merrcimek tsk.edrrim cnm artik su bol bol.icmeliyim çünkü çok çok enfeksiyon çıkmış belliydi zaten
Sultan42 sercen limon koy suyuna onun tortusu çıkıyor zaten suya güzel oluyor yani denemekte fayda var
Sisi sercen bana enfeksiyon gibi geldi canim idrar yolu enfeksiyonu Ama sen pzt gunu git dr a bekleme kan gelmedikce sikinti olmaz benimde kasik agrilarin cok oluyordu o donmde. Icini ferah tut bol bol dinlen yorma kendini
sercen Sisi gittim bugün cnm saol antibiyotik yazcam dedi 8stemedim daha küçük bebeğim diye munurol toz verdi ve 2_3 litre su kesin iç dedi suya verdim kendimi inşalla h geçer varmı başka öneri idrar enfeksiyonu için
Sisi sercen ben 12 haftalik benimde sabahlari cok koyu oluyor sonra ole olmuyor ve sari akintim var idrar yolu enfeksiyonu bunlar
Sisi sercen valla benimde enfeksiyonum vardi banada toz verdi tek kullanimlik adini hatirlamiyorum octim ama sanki faydasi olmadi pzt birdaha tahlil yaptiricam cunku bende de koyu sari ve kokulh akintilar oluyor. Sen 1 ay sonra felan birdaha yaptirt tahlil gecmezse diye. Ben kendime care bulamadim daha maalesef canim 🙂 bol su iciyorjm bende 3 lt belkide daha fazla ama yok artti ustune birde bana oyle geliyor
Merrcimek sercen Canım kullanma talimatında da yazıyor ama yine de söyleyim o ilacı gece yatarken filan iç uzun süre idrar torbasında kalması gerekiyor. O şekilde etkili oluyor