Kızlar Ümraniye de oturuyorum.doktor arayışı içindeyim.Kuzenim Tuğba İpek Kutluay’ı önerdi.fiyat aldım.ama yumurta takibi olacağı için 150 muayene+350 yumurta takibi alınıyormuş.sizde böyle mi oldu? 10 gün içinde gitme hakkım var ama özel muayene olduğu için ekstra para alıyorlarmış.benim bütçeme fazla geldi.gebe kalmak için sizin önereceğiniz Bi doktor var mı acaba