Sehzadee Kizimiza Elif yada Elif Ada koymak istiyoruz. Kararsiziz sizce tek isim mi koysak? Ada olarak sadece hitap edilsinde istemiyoruz ya Elif yada Elif ada denmesini istiyoruz. Cok kararsiziz
Zeyk Sehzadee Ben hep tek isim seviyorum. Bir de büyüdükçe kızınız illaki çevresi arkadaşları veya birileri mutlaka tek isim hitap edecek. Elif Ada da çok uyumlu olmuş böyle koysanız da tek isim hitap edilse bile sorun olmamalı. İki isim de ayrı ayrı çok güzel ❣️
Sehzadee Zeyk illerde kizimis belki tek Ada ismiyle hitap edilmesini istiycek .. o risk var. .sizce? biz ya Elif ya Elif Ada söylemek istiyoruz. Yanliz Ada ismini söylenmesini istemiyoruz siz ne dersiniz ?
civcivimmm Sehzadee resmi daireler okul sınavlar onun haricinde herkes ilk olarak hangi ismi kullandığınızı spruyo hangisini söylerseniz söyleyin mesela öğretmenler sen 2.ismini kullansansa ilkini söylüyolar ben ilk okuldayken o durumlara çok zor alıştım bakmıyodum mesela. Bide günümüze gelirsek artık yeni doğan çocuklaron %80inene iki isim koyuyolar mode oldu gibi bişey oldu ama modasıda geçicek saçma yani her açıdan zor ya mesela şey düşünün şuan soyadınız kısa mı değil mi bilmiyorum ama ilerde kendi soyadınıda kullanmak isteyebilir 2 isim 2 soyisim ohoo o yüzden en güzeli tek isim bence ben artık yıldım ne derseniz diyin diyorum doktorlara bankalaea vs
Ebru-isil Tek isim bence. https://www.google.com.tr/amp/s/www.milliyet.com.tr/amp/pembenar/pedagog-sevil-yavuz/bebeginize-iki-isim-koymaniz-dogru-degil-1816026 Bu yazıyı okuyabilirsiniz.
Sehzadee Ebru-isil Burda iki isim olmaz diyorsunuz güzel, ama bu sitede nereye baksam hep iki isim görüyorum anlayamadim :)
Ebru-isil Sehzadee benim nick den bahsediyorsanız biri benim adım biri de inşallah mayısta doğacak olan kızımın adı 😂
Sehzadee zelis63 bende hep tek isimden yanaydim suan bu Elif Adadan ötürü gel git yasiyorum. Basdan beri tek isim koyacam dedim esime simdi Elif Ada nin uyumunuda cok sevdimmm😶 ne yapcaz bilmiyorumm bu isim isi gercekten cok zormusss
Ebru-isil Sehzadee önemli olan sizin içinize sinmesi tabi.Soyadıyla hangisi uyumlu ise o da olabilir.
Eylulm_4820 Sizin düşünceniz önemli olan içinize sineni koyun canım. Ben tek isimden yanayım çünkü çoğu 2. İsim kullanılmıyor. Ben kendimden biliyorum. Yinede sen gönlünden geçeni koy.
ZeynebMucahid Sehzadee tek isim sevenlerdenim ve benim de kizim olacak imsaAllah ben de Elif düşünüyorum 😌🌹♥️
Zehramomm Sehzadee iki isimden hiç hoşlanmıyorum ya tek isim daha havalı geliyor artık bana herkes iki isim koyuyor
Mrsakar Sehzadee eski bir tanıdığımız bebeğin Nil Melis’ti ismi. Bi an Melis dedim annesi uyarmıştı biz Nil Melis diyoruz diye. Sizde öyle alıştırabilirsiniz Elif Ada gayet uyumlu olmuş kulağa hoş geliyor