efeninannesi5 Merhaba hanımlar kayseri şehir hastanesinde bildiğiniz iyi bir doktor var mı. Bir de cinsiyeti ne zaman öğrendiniz 🤗🤗
Annebebek38 efeninannesi5 cnm ben ilk başlarda mehmet ak 'a gidiyodum ama şuan cevat rıfat cundubeye gidiyorum aşırı.memnunum tavsiye ederim
2kizanasi Ben bir kere Havva Can Özdemir e gittim, güzelce baktı ilgilendi, ama cinsiyeti daha önce özelde öğrenmiştim :)
efeninannesi5 Nilgunn38 o doktorun adını çok duydum o kadar mı kötü 😂 Yelda diye Bi doktora aldım şimdi randevum yarın olduğu için değiştirmedim Bi sonraki ay inşallah tavsiyelere göre giderim
efeninannesi5 Nilgunn38 ay keşke canım benimki yarınrandevum gece yazdım ya o yüzden yarın dan kastetmiştim bidahakş randevuda artık denk gelirse🤗