Zehraaktas bende aynı sekilde başlık açtım ben gece hüngür hüngür ağladım hep ağrısından uyuyamadım bile. Tecrübelerim şu şekilde oldu . Her wc sonrasında sıcak su tutup dus aldım sadece alttan . Gunde 3 defa sıcak buhar banyosu yaptım içine kekik yağı döküp havluyla etrafı kapattım oturup otutup kalktım. Soğuk kompleks uyguladım .procto gyvenol krem ve fitil kullandım(doktor kontrollu) . Bunların arasında bana en iyi gelen şey (sıcak banyo ağrı azaltti , krem , fitil . Ve aynı zamanda acı , baharat ozellikle pul biber , asitli içecekler kizartma türü yiyeceklerden kesinlikle uzak durdum ki hastaneye gitsen doktor aynisini soyleyecek .)sadece herseyi haslama tukettim bol su içtim. Suan 37+0 haftalığım tamamen kaybolmadı ama kücüldü ve ağrısı yok . Geçmiş olsun insallah sanada tavsiyelerim iyi gelir .