herseyimmm 22 haftalık hamileyim hareketlerini arrik rahatlıkla hissediyorum 1 gün hissetmesem korkuyorum acaba var mı benim gibi olan 🙄
Beyzaharun herseyimmm 20. Haftadayım bende öyleyim çok korkuyorum bir iki gün hareket etmese aklım çıkıyor 😥
Ummugulsum_44 herseyimmm 27. Haftadayız 3-4 saat hissetmesem dokunuyorum karnıma çikolata yiyorum hareket edince rahatlıyorum ama zamanlarının çoğunu uyuyarak geçiriyorlar hareketsiz kalmaları normal belli sürede tabiki
Nuryldrm herseyimmm o haftalarda normal diye biliyorum çunku bende korkmuştum o haftalarda doktorum öyle demişti hep hareket etmeyebilir uyuyadabiliyomuş şuan 32 haftaliğim
Azrazerin herseyimmm ilk bebeğinse gayrt normal tepkilerin😅 haftalar günler geçmek bilmezdi bende şimdi 4. Gebelik unutuyorum bazen😅 var olduğunu
MeeL herseyimmm bende 21+6 yim genelde hergun hissediyorum. Ama 1 gunu tamamen hissetmeden gecirirsem o zaman dusunup dururum. Ama oyle pimpirikli degilim.