Bu günlerde bel ağrısı yaşayan varmı belim sanki kırık gibi ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum eğilirken bile kemiğim batıyor ne olduysa anlamdm zorlayacak bisey de yapmadım bu sabah böyle uyandm . Dün kontroldeydk hiç bisey yoktu. Şuan bide aşırı derece aşağıya baskı var mesane dolu gibi sanki ağırlık var oramda zor yürüyorum varmı böyle olan bu arada 14 şubat sezaryen günümüz ama beklemick gibi aşırı hareketli kasılıyor toplanıyor