Sbry Merhaba arkadaşlar. Benim boyun düzleşmesi ve belde fıtık başlangıcı şikayetim var. Hamilelikten önce tedavi gördüm ama yine tekrarlama başladı. Şuan 21 haftalığım. Böyle şikayetleri olanlar var mı? Birbirimize önerilerde bulunalım...