fjolla merhabalar canım hayırlı olsun ben de aşılama ile gebe kaldım 15 haftalık olduk çok şükür. Şu ara Migrenim tuttu ilaç içemediğim için de geçmiyor tek sorunum o. Parol işe yaramıyor. Onun dışında da aşırı derecede halsizlik var.ilk üç ay çok fazla kustum dördüncü aya girince azaldı. Sizin nasıl gidiyor