Merhaba canım,ben böyle doktorlara çok sinir oluyorum 4gün arayla hem kız hem erkek diyenler var yaa....bide şey var %60 erkek vs... Bu anneleri strese sokan tek şey doktorlardır.özel muayeneye gidiyorum tecrübeli ve güvenilir bir doktorum var 12,+3 te kızımız geliyor dedi doktorum..ee burdaki postlari okuya okuya kafayı yedim değişecek die😁😁simdi 25 haftalık oldum kızım hala kız şükürler olsun😆😆😆ama dediğim gibi doktorum gördü ve söyledi öyle tahmin falan etmedi...aslında doktorlar kemik ölçümlerinden falan daha 10 haftalikken bilirlermiş ama söylemezlermiş..devlettede 16 hafta prosedür gereği beklemek zorundalarmis die duymuştum...