Melis27000 35 haftalık hamileyim benimki çok ince ve açık renk kişiden kişiye değişiyor olmaması daha iyi 🤗🥰 kimisininki koyu kahve oluyor ve baya kalın oluyor 🤷🏻♀️
Melikemsluu 33 haftadayım belli belirsiz bi çizgi var çok az dışardan bakan anlamaz bende ışıkta zorla görüyorum 😅
Haticeakks Benimki tee 16. Haftada oluştu ne güzel işte olusmasin o çizgi gittikçe koyulasiyor hiç hoş durmuyor
Tosbikim Bende de yok 😂 göğüslerimde de bı değişiklik yok (herkes kararma oluyor diyor )🤭 tek belirti çatlak 😂😂
Ezgice Kriss herkesin hamileliği kendine özgü oluyor canım kıyaslama yapmak yersiz kimseye bakma herkeste olmuyor o çizgi :) benim 30.haftada belirmeye başlamıştı 37yim şimdi koyulaştı ama bebekle bir alakası yok zaten onun 🙏
Rabia0101 Benimde 2 hamileliğimde erkenden çıkmıştı ama şuan 3.hamileliğim ve 35.haftamdayım hala çıkmadı 😊😊 normalmiş ama çıkmayabiliyormuş
Mrsozel Esmer tenli kadınlarda daha sık görüldüğünü duydum. Ben de 24 haftalığım hala yok kimisinin çoktan çıkmış ben de beyaz tenli oluşuma yordum 😅
ozlemoz13 Mrsozel bende 23 haftalığım ve beyaz tenliyim bende de yok, umarım beyaz tenlilikle alakası vardır da hiç çıkmaz 🙈