Aman arkadaşlar sağlığınız yerinde hiç dert etmeyin illa ki gelecek kimsenin içinde kalmamış ya 😂 Biz de 38+2 deyiz salgın varmış büyük oğlumdan bana geçti öksürmekten boğaz ağrısından yatamıyorum bile uyurken bile oturarak uyuyorum.😅Geçen haftalarda soluma yatmaktan solum çürüdü diye dert yanarken şimdi onu arar oldum 😋İnşallah sağlığım yerine gelir sonra da oğluşum gelir. Herkese kolay doğumlar diliyorum bebeklerimizi sağlıkla bir avazda kucağımıza alalım 💕