Adet döngüm hic bi ay șașmaz ne doğumdan önce ne doğumdan sonra degismedi 28 günde bir adet goruyorum ikinci çocuğu istiyorum ama adet baslangicindan itibaren 19 ya 20.gunde yumurtluyorum adet de zaten 28 günde bir oldugu icin sanirim tutmuyor 😔 adetime 3 gün kaldi ama ne erken gebelik testim ne kan testim ikiside negatif bu aydanda umidi kestim😔 boyle bir sorunla karsilasan oldu mu? Boyle bir sorunda napmam lazim ?varsa tecrubelerinizi ve önerilerinizi alabilirim. Yumurtlama gecse adetinde gec olur demeyin cunku son 3 aydir yumurtlama testiyle takip ediyorum hep boyle ve adetim hic sekmedi 😔 son 14 aydır da ugrasiyoruz ikinci cocuk icin artik napcagimi sasirmis durumdayim.