Merhaba kızlar 6 aylık hamileyim en son çalıştığım yerde 120 gün sigortam var .İş yerinde yıldırma politikası uygulanıyor ve bende maalesef artık bıktım soylenenlerden,isten çıkartmalarını isticem bugün sorum ise şöyle sigortami kendim yatırsam hamilelik parasını devletten alabilir miyim yada başka bir yerde sigortali çalıştığımı göstersem uygun olur mu bilen var mı?