Kubrabhn90 Derya152533 bende bölgeye gidiyorum canım ama Pendik bölgeye gidiyorum muayene ve doğum ücretlerine zam yapıldı ocakta evet
Ozgesn Derya152533 bende Sancaktepe bölgeye gidiyorum özlem hanıma . 2 hafta önce yani taşınmadan önce 90 tl ödüyordum muayene ücreti . Ne kadar ucmus ki ? Zorunlu sezaryen fiyatı 1450 demişlerdi 2019 fiyatı olarak 2020 daha sormadım siz sordunuz mu korktum şimdi cok mu pahalanmış acaba ?
Busraaaaaxxx Derya152533 ben gidiyordum ama bu ay hastaneyi değiştirmeye karar verdim çünkü doğuma 600 lira zam gelmiş hiç hoşuma gitmedi bu durum
Derya152533 Kubrabhn90 Sancaktepe bölge hastanesi taşındı canım yeniyil zammına tekrar zam gelmiş yani
Ozgesn Derya152533 Aaa zorunlu sezaryen 1450 demişlerdi demek 650 lira zam gelmiş 🤷♀️ Napalım artık Pendik bölgeye giderken orda 3000 tl demişlerdi zam gelmeden önce hemde yine burası iyi 2100 olmuş yapacak bsey yok artık hayırlısıyla doğuralım da 🎈
Habibe-280328 Pendik bölgeye gidiyorum ben daha yeni 4 gün önce sordum normal 3200 sezeryan zorunlu 4200 isteğe bağlı 4700 dediler epidural 1000 TL ayriyeten ve muayene de 135
Habibe-280328 Kubrabhn90 Mustafa Özbek doktorum ama değiştirmeyi düşünüyorum yani bu fiyata orda doğum yapmaktansa yüzyıl Hastanesi'nde serap simavlida yapmayı tercih ederim çok iyi bı doktor kendisi
Kubrabhn90 Habibe-280328 ben Mustafa özbeği beğenmiyorum Doğan beyden çok memnunum aşırı derecede bence ona gidin arada çok bir fiyat farkı yok
Derya152533 Busraaaaaxxx benim son ayim canım doktorumdan da çok memnunum. Bende değiştirsem mi diye düşündüm ama vazgeçtim sonra. Ama gerçekten çok fark koymuslar. Hamile olduğumu ogrendigim zaman sorduğumda 1050 TL idi normal doğum düşün yani.