Merhabalar 👋🏻 39. Haftaya girdim normal doğum istiyorum ama henüz çatı muayenesi yapılmadı bugün gittim dr a dedim ben hiç çatı muayenesi olmadım normal doğuma uygun mu acaba yine muayene etmedi sadece basen bel ölçüme baktı çok kilo alırsa bebek zorlanırsın dedi sizin nasıl olmuştu normal mi hala muayene etmemesi ?