Merhabalar arkadaşlar, size bir sorum olacak. Ocak 2019da aknetrend kullanmaya başladım Ağustos 15e kadar kullandım. Kolesterolüm çok yükseldiği için günlük 20 mg aldım. Ağustosta bıraktım. Aralıkta hamile kaldım. Bu şekilde hamile kalanlar var mı? Bebeğime bişey olur mu bilginiz varsa lütfen yardım edin 😞🙏🏼