Yarın 36 haftalık olcam bebeğin kıyafetlerini yıkadım ütüledim herseyi hazır çantayı da hazırladım ama benim bi kac eksiğim var hala açık şekilde bekliyor🙂 2 tane 10lu 1 tane 5li hastane cıkısı 1 takım alt üst 15 tane bez ıslak mendil pudra pişik kremi emzik biberon 4 tane ağız mendili 5 tane çorap şapka eldiven hastane çıkışlarında var ayrı koymadım 1 tane kalın battaniye 2 penye 1 nohut battaniye vücut silme pamuğu 1 Müslin göğüs pedi çorap 1 gecelik 1 havlu koydum şimdilik kendi eksiklerim bitince arabaya koycam valizi🙂