smglaaa Sorun görüyorsa size söylemekle yükümlü doktorunuz. Zaten her zaman iyi görüntü alınamıyor. Bizimki kaç defa gayet güzel poz verdi, bir arkadaşım hiç düzgün görememişti bebeğini. Bizimki de son kontrolde kafasını çevirdi, bakınca ne olduğu hiç anlaşılmıyordu 😄 görüntüye hiç takılmayın o yüzden, başka bebekleri bırakın aynı bebekte bile farkediyor.