Karadenizf Arkadaşlar bugün cinsiyetimizi öğrendik kız bebeğimiz olacak inşallah 🌼 aklımızda duru ve bade isimleri vardı duru ismi için çok iyi şeyler duymadık 😁 isimlerin kişileri etkilediğini düşünüyorum açıkçası. Bade isimli tanıdığınız çocuklar ve özellikleri hakkında bilgi verebilir misiniz güzel anneler ve anne adayları 🌼
Talentedmom Karadenizf Rahmetli abimin kızının adı😔Maşallah çok Zeki anlamı da güzel çok güzel bir isim
P_6 Karadenizf duru isminde yeğenim dünya tatlısı dünya güzeli bir akıllı bıdık 😊 bade de bir arkadaşım koymuştu çok tatlı bir çocuk tam ısırmalık 😊 iki isim de çok güzel bence
Bebiskomm Karadenizf isimler nası insanın kisiligini etkiler ki. Bir sürü ayse tanıyorum hepsi baska baska.bir suru fatma var hepsi baska baska. Bir arkadasım ismi fatma cok sakin sessiz bir kız calıskan.baska bir tanıdıgm var fatma, bos beles tembel ve pis.
Bde Benim adım bade gayet iyi olduğumu düşünüyorum 😁😁😁 kızımın adıda rüya duru olucak inşallah iki isimde çok güzel bence isimle yapının alakası yok bence 🤷♀️
Nilay64 Ggamze bende bade koyacağım inşallah bende internette öyle gördüm ama müftülüğe sorduk sonra demekmiş bade , kuranda ba'de şeklinde geçiyormuş onun için koyabilirsiniz dedi usak müftüsü
Karadenizf Bebiskomm her isim gibi değil. Ama bazı mimli isimler var . Verdiğiniz örnekler biraz uç olmuş 😁 mesela kaanlar çok hiperaktif ve uykuyu sevmez odenir etrafımdaki bütün kaanlar öyle. Efeler aşırı yaramaz olur denir birçok örnek gördüm. Öyküler uslu akıllı derler. İpek ve inciler mantıklı idealist derler vs vs. Durular çok ağlak ve uyumayı sevmez diyolar şimdi mesela😁 ya da yeni nesil bebekler hep böyle 🤷♀️
Bebiskomm Karadenizf bole bisi cok inanılmaz geliyor bana 😊 tanıdıgm on tane filan efe cocuk vardır hepsi baska.emir var birsürü hepppsi ama hepsi farklı. Arkadasımın cocugu efe sessiz sakin cok cok uslu buyukus kuculmus gbi.baska efe var yernde durmuyor. Bilmiyorm vala siz bakın artık :)
Biranne00 Karadenizf bende ilk öğrendiğimden beri hep Zeynep bade istiyorum canım ama kime sorduysam içki aşk şarabı denildi o yüzden koymaktan vazgeçtim ama koymayı çok isterdim anlamı güzel olsaydı 😔
Karadenizf Biranne00 yukarda bir arkadaşımız bilgi vermiş canım müftülüğe sormuşlar bilgin olsun sorun yok demişler
Mom22 Canım benimde aklımda duru var anlamı neden kötü banada söyler misin? Bade isminde bi tanıdığım var ve çok akıllı uslu bi kız
Karadenizf Mom22 canım anlamı kötü anlamında demek istemedim aslında yanlış yazmışım. Hani bazı isimlerin bazı meşhur özellikleri vardır o anlamda dedim. Duru için uyku sevmeyen ağlak bir bebek olduğu söylemini duydum onu demek istemiştim :) tabi duyduklarımız tamamen genel yaşanmışlık. Şuanki bebeklerin hepsi uyumuyor gördüğüm kadarıyla 😁😁😁