Melooooo Kızlar devlet kendi işi olan Bağkurlulara doğumdan sonra bir miktar ödeme yapıyormuş 32. Hafta raporu alınması halinde. Alan oldu mu nasıl oluyor bir bilginiz var mı?
Melooooo Ben raporu aldım yarın gidişli sigortadan onaylatacağım bebek doğduğunda veriliyormuş para ama ne dar bilmiyorm