Merhaba 3 yıl once prolaktin yüksekliği sorunum vardı. Bunun için 3 yıla yakın ilac dostinex tedavisi gördüm. 6 ay once evlendim. Doktorm bütün hormonlarının normal seviyeye indiğini soyledi. Gebe kalmak istiyor musun dedi bende evet ddim. O şekilde ilacı bıraktım sonra 3 ay once hamile kaldığımı öğrendim. Şuan 3 aylık hamileyim. Bugün endokrinoloji kontrolüm vardı. Doktorum hamile oldugun için şuan hormonlara bakamayız dedi Baska bir kan verdim. Bana şunu soyledi hormonlardan dolayı hamileliğin son 3 ayı adenonun yükselebilir dedi. Bunun belirtisi ise yataktan kalkamıcak hale gelirsin yürüyemeyecek hale gelirsen tansiyonun cok düşerse hemn acile gidip hipofiz adenom hastası oldugumu ve endokrinoloji doktorunu yani kendisini çagırmamı istedi. Başına boyle bir şey gelen varsa bana yardımcı olursa bu konuda cok sevinirim. Şimdiden teşekkürler...