Assenaa Goknurunuz canım heveslenme bence yok gibi ama bu test çok geç gösteriyor eşin gelirken 10 gün öncesi test var onu alsın onu bir dene yada sağlık ocağına git bence yarın sonra üzülmeni istemem 🙏🏻Hayırlısı olsun hakkında
Nursubasi Goknurunuz benim açtığım postlara göz at silik çizgi çıkmıştı oksdsr olumsuz konusanlar oldu ki çok moralim bozuldu kşmseyi takma sakın neksdar kırıcı olduklarının onlarda farkında değiller
Tgbb Goknurunuz canım hamilelikten şüphelendiğimde kaç kez test yaptım çıkmadı. 8. Haftada kan testi yaptırdım öyle hamile olduğumu öğrendim. En garantisi kan testi.
Zarinzemzem Goknurunuz Hic cikmamis bence biraz Daha bekle Yine dene . Test yaptiginda isiga tutsan o cizgi saten görünür
Mathteacher Goknurunuz benimde adetime dört gün var kızlar benim de böyle çıktı bakabilir misiniz https://imgyukle.com/i/nno6SI
Asyam58 Mathteacher var gibi dudruyo canm benmki de cok silik cikmisti bu testler zatn boyle oluyo eger cok minikse boyle silik cikabliyo istiyosan inş vardir 🙏
Tucenur Goknurunuz canım bnce bi kan ver bnde 4 gün kala yapmıstım 10 dakika donra cok cok silik cizgi cıktı flasla görüyordum sadce ve adet günümde kan verdim 56 cıktı değerim suan 14 haftalık olduk bile 🤗
Zuzum577 Goknurunuz bence gecikmen olsun oylede bak ama ben 3 gun once yapmistim biri silik cikmisti ama seninki gibi degil yani gozle gorulen biseydi insAllah hayirlisi
Tugce1803 Goknurunuz Maalesef yok gibi görünüyor sarce kırmızılık dağılmış gibi erken gebelik ya da kan testi yaptırırsan daha net olur🌸
Suzan4747 adetimin üstünden 4,5 gün geçmişti ve negatif çıkmıştı teste . Sonra kan testi verip pozitif çıktı .
Asyam58 Goknurunuz yok onlarin 15 liraliklarida varr baska marka o 40 liraliklar en yuksu ona kalirsaa 60 liraliklarida var
Mavi87 Goknurunuz kaset testlerde tecrubem şu oldu... sürekli hayalet çizgi çıkıyo bende, silikmiş gibi. Oda muhtemelen çizginin çıkacağı yeri belli etmek için olan kısım. Özellikle biraz zaman geçince daha çok belli oluyor
Anneolmak38 Goknurunuz Canım maalesef yok adet olmayı bekle benim adetime 5 gün varken silik çıkmıstı ama baya belliydi