Esraaydn21 ben esktra birşey yemedim canım 😊 öyle gün gün takip edipte muz falanda yemedim . Yanitabikide yiyorum ama öyle hergun takip etmedim maşallah doktorum yinede iyi dedi hem dediğim gibi artık bebek kilo alacak diyorlar bu evreye kadar gelişim halinde idiler . Artık bu evde bitti inşallah sağlıkla doğarlar 😊😍