Hanımlar merhaba 8 haftalık hamileyim ilk bebeğimde düşüğüm olduğu için şimdiki gebeliğimde tedbir amaçlı doktor oksapar verdi hergün 1 tane vuruluyorum. Detagen tanı merkezinden bugün sonucum çıkacak umarım güvenilir bir sonuç olur sonuca göre iğneyi bırakıp ya da bırakmayacağım. Aranızda orda test yapıran var mı acaba?