Eylulm_4820 benimde 1 hafta önde erken dogum riskinden 1 hafta yattim ciger gelistirici, sanci kesici, antiniyotik igneler yapildi, suan doguma kadar yatmam gerekiyor eger erken dogum riski var dedilerse aman diyim ihmal etmeyin sık sık kontrole gidin ❤❤