Kızlar subat bebişleri biraz inat sanırım 39+6 dayız iki gün önce nişanım geldi ve ertesi gün sancılarım başladı dün sancıyla geçirdim günümü 1 cm acıklık vardı sadece bugun hiç sancım yok. Ayaga kalkınca ve lavobaya gittiğimde sancım oluyor sadece nstde ise aktif sancı fazla cıkmıyor 😭 basına gelen varmı böyle