Mom46 Teyzoşlarımız bugün 4 boyutlu resmimizi aldık kirpiklerimiz saçlarımız uzamış yaa😇😍🥰🥰 https://i.imgyukle.com/2020/02/04/nVwEk1.jpg
isimsizbebek Mom46 oy maşallah hayırlısı ile gelsin. Kaç haftalık? Bn 38 deyim bir tane böyle fotomuz yok hiç göstermedi kızım😂
Cengizenhar2020 Mom46 4 boyutlu ultrsyonu siz isteyincemi yapıyor yoksa kendilerimi ? Bununla ilgili bi bilgim yok
Kbrbydk Mom46 ay çok güzel yaaa maşallah 😊bizimki bir tek 21haftalikken gösterdi 35in içindeyiz böyle büyümüş halini bir göremedim😥çok sanslisiniz👍
Mom46 Hzurm35 evet vandayım kontrollerim sürekli Hatice hanımda ama ben emine hanıma 4 boyutlu almak için gidiyorum😂
Hzurm35 Mom46 bende Van dayım aynı şehirden birilerini görünce memleketten biri gibi geliyor insana🤩bende Kasım hocaya gidiyorum çok memnunum 🙏
Mom46 ipekcim bnm gittiğim özel hastanede doktor her gitmeye 4 boyutlusunu veriyor zaten 19.haftada vermişti
Mom46 Kbrbydk vallaha her konuda oğlum beni yormadı cinsiyet konusundada her gitmeye gösterdi yüzünüde şimdilik çok şükür gösteriyor inşlh sonradan imamlık yapmassa😅
TAkilicci Mom46 maşallah nasıl güzel yavrunuz hepsi öyle gerçi 🥰 sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️
EbruIrmakAhmet Mom46 çok tatlı maşallah sağlıkla gelsin 🧿 bende detaylıya giricem tam 21 haftalık şuan az daha beklesem mi diyorum biraz daha büyüse ☺️
Mom46 EbruIrmakAhmet detaylıya girmek için tam haftanızdasınız ama 24 ve sonrasında artık bebeğin kime benzediği belli oluyor denilmişti o yüzden ben bugünü bekledim☺️🤣