Seymasayinn Hayırlı sabahlar . 39+4 oldum . Bu sabah suyum geldi şimdi hastanede yatışım yapıldı 1 cm açılmam var duaya çok ihtiyacım var .
Aydaozk Seymasayinn allah yardımcın olsun canım Rabbim bir avaz da kurtarsın inşallah. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin.🤲🏻