Arkadaşlar 38+1 oldum .Şu iki gündür iştahım yok .İki öğün yiyorum .O da zorla sabah kahvaltımı normalde uyanır uyanmaz yapardım şimdi 11 gibi yapıyorum .Yemek yemek istemiyorum .Pazartesi doğum yapıcam bebeğin kilosu en son iyiydi ama yine de son günler alır biraz daha iyi olur diye daha çok bebeğe kilo aldıracak şeyler yiyecektim 😔 var mı benim gibi olan