Merhaba kızlar, dün grceden beri kasık ağrım var. Ama hamilelikten önce de yaşadığım idrar yollarımı üşüttüğüm zamanlardaki ağrıya benziyor. ve bu sabah idrarımı yaptıktan sonra kahverengi pembe biraz yoğun bi akıntı geldi. Kan gibi sıvı değildi. Üşütmeden kaynaklı mı sizce? Yaşayan var mı bu durumu? Pzt kontrolüm var zaten ama yine de bugün gitmeli miyim?