Merhaba kızlar bugün çatı muayenem vardı ikinci çocuğum doğmak üzere geçtiğimiz ocakta ilk çocuğum olmuştu hemen hamile kaldım tekrar şimdi 38+4 deyim bugün de muayenem yapıldı nst de sancım çıkmamıştı doktor muayene de 2-3cm açıklığı var ilk doğumundan kaynaklı olabilir dedi ama burda gördüğüm açıklığı olanları doktoru hastaneye yatırıyor benim ilk doğum da da sancı çıkmadı nst de ama doğum başlamıştı ve sancı şiddetli bir şekilde hissediyordum 6 cm açıklık vardı şimdi de böyle çıktı acaba yavaş yavaş doğum başlıyor mu böyle birşey duyan oldu mu