Luisluis İlk acile gittim zaten acildeki polikliniğe yolladı beta için buraya mı gelinir dedi
ya benim denk geldiklerim ters ya da sizinkiler melekmiş😂Evet kendini öyle zannetti zannetsin de bence zaten 1 sene gittim devlet hastanelerine cocugum olmuyor diye tahlil yapıp kan sonucların normal diyip yolladılar meğersem vajinismus muşum özele gittiğimde doktor alttan muayene etmek istediğinde anladı😕simdide hamile kaldım gittim kan testi yapmıyolar 😂 gülsemmi ağlasammı🤔