Esmanur Daha önce bartholin kisti şikayetiyle naciye hanıma gitmiştim memnun da kalmıştım. Fakat 1 yıl arayla şikayetim tekrar etti. Büyük acılar içerisinde hatta yürüyemeyerek tekrar kendisine muayene olmaya gittim. Son hastası bendim o gün muayeneye aldığı. Bana ısrarla bunun bartholin kisti olmadığını drenaj yapılamayacağını, bunun bir enfeksiyona bağlı bir şişlik olduğunu söyledi.Böyle büyük bir apseye Duocid 375 mg bir antibiyotik verdi sadece. Başka bir enfeksiyon doktorundan sonradan öğrenecektim malesef bunun çocuklara verilecek kadar yetersiz bir doz antibiyotik olduğunu. Antibiyotiğin yarısını kullanmama rağmen şikayetlerim daha çok arttı ve yürüyemez hale geldim. Doktor hanım yurtdışında olduğu içinde kendisine ulaşamadım. Bir hafta sonraya bana randevu vermiş ve bunun iyi bir antibiyotik olduğunu söylemişti. Oysa ki benim kombine olarak iki antibiyotik kullanmam gerekiyordu yüksek dozlu. İki gün sonra apar topar tam teşekküllü bir kadın doğum hastanesinin aciline acılar içinde gittiğimde bunun Bartholin kisti olduğu ve buna bağlı eksik tedavi yüzünden ödem oluştuğu ve ilacı hemen bırakmam gerektiği söylendi. Ve biraz daha geç kalınsaydı sepsise bağlı ( kana bakteri, toksin karışması ) ölebilirdim bile. Çok ciddi bir durum. Böyle bir ihmal, hata kabul edilemez. Canımızı emanet ediyoruz ve o diplomayı bakkaldan almıyorsunuz siz. Naciye hanım Doğum konusunda iyi bir doktor olabilir. Ama kesinlikle diğer alanlarda bir eczacı kadar bile bilgiye sahip değil. Gitmeyin, gidenleri de uyarın lütfen!