__birafitap__ Kızlar geçen çarşamba çatlatma iğnesi vuruldum günaşırı ilişki oldu fakat bugün sol karın boşluğuma kramplar giriyor ayakta durmakta zorlanıyorum ağrılardan aynı anda belime de ağrı girmeye başladı başına gelen varmı belirti olabilir mi? Bu arada rahmim sol.tarafta sol karın boşluğuna kramp girince şüphelendim hiç te umudum yok inanın. Dayanamayacak duruma geldim hiç değilse bilgisi olan anne adaylarımız aydınlatirsa çok mutlu olurum🙏🏻🦋
Sxbmd __birafitap__ inşeAllah gebelik olur,ama seni üzmek istemem bende 2 defa çatlatma iğnesi kullandığlmda ikisinde de kist yapmıştı ve kramp,batma ,akıntım çoğalmıştı sandım ki,hamileyim,yok kistmiş
__birafitap__ Sxbmd bende de mi kist yapıyor yoksa😬 akintim da çoğaldı 😔 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için..
SabriyeCan __birafitap__ ağrın çok ise yine görün sen bence kötü bişey olmasın 🙄 ama hamilelik düşüncen için adetini bekle sonra hayal kırıklığın olmasın
Dilankenger Bilgim yok ne desem yalan olur . umutlandırmış olurum . ama senin icin dua ederim canım . inşallah rabbim sana hayırlı bir evlat nasip eder 🙏