yesm1 Gebze de konak yada yeni adıyla medar hastanesine giden yada orada doğum yapan var mı? Oda süslemesi ve fotoğrafçısı varmış nasıl acaba ?
sonsuzadek yesm1 paket halinde oluyor, verdiğiniz paranın içinde. 40 adet resim çekiyolar ameliyat hanedede, doğum sonrasıdnada, hard diske atıyolar. içinren güzelleri çıkartığ ufak bu albüm yapıyolar ama öyle şaşalı değil. normel. kötü de değil.
yesm1 bskulku hmm bende normalde burhan şekere gidiyordum medicalparka ama malesef doğum ücretlerinde aşırı derecede zam yapmışlar değiştirmek durumunda kaldım soley hanıma başlayacağım