Merhaba Arkadaşlar,
20 haftalık hamileyim. 2 gündür karnımın sağ tarafında bir toplanma var. Muhtemelen bebek sağ tarafa mı toplandı. Çok fena şekilde ağrı yapıyor. İğne şeklinde ağrım oluyor. Ama hareketlerini hissedebiliyorum. Sizce ciddi bişe var mıdır? İki gün önce de pazara gitmiştim acaba yoruldu da kendini mi büzdü?