Beren01 Selam kızlar varmı bu durumda olan.. Bebek iri diyor doktorlar başından beri hem kafa hem gövde olarak. Gün verdi eğer açılma yoksa sezeryanla alıcak bebeği başına gelen varmı
elifimmirzam Bende ilk normal doğurdum ama catim darmis vakumla aldilar bunda doktorum riske atmam dedi benmde istegimle sezeryan olcm kismet olursa ama korkularimda basladi 36 haftalik hamileyim
Beren01 elifimmirzam yaaa vakum cok zor diyorlar bebeğinizn kilosu neydi acaba banada ilk doğumda catın dar yapablrsn normali ama yırtılma cok olur demişti öyle de oldu.
Beren01 elifimmirzam şimdide bebegn kafası gövdesi önde gidiyor 37 haftadayız 3700 dedi haftaya 4 kilo olur yanılma payı bile olsa iri bebek normal riskli olur dedi ilki normal yapınca şaşırdım kaldım böyle 😑
elifimmirzam Ilk dogumumda kızım 3 kilo 60 gram doğdu iri bebek degildi fakat benim 7 cm den sonra acilmam olmadi bundada doktorum riske atmak istemedi
Beren01 elifimmirzam evet riske atmamak da lazım tek derdim iri deyipde iri çıkmaması bebeğin boşuna sezeryan olmak istemiyorum sadece
elifimmirzam Hayırlısı olsun haftasina gore iriymis gercekten riske atmamak lazim hic stres yapma bende korkuyorum sezeryandan ama normal dogumumda cok zor olduğu icin riske atmak istemiyorum hakkimizda hayirlisi olsun inş
Beren01 elifimmirzam benmde ilk de yırtılma VS cok oldu dikiş fazlaydı ben istedim normal doğumu.. Yine imkan olsa yine isterdim ama bakalım salı günü belli olcak açılma varsa suni denenecek yokss sezeryan dedi