Nese_krc Merhaba kızlar 13+3 haftalık gebeyim, gebeliğimi öğrendiğimden bu yana inanılmaz iştahım artmıştı ama son 2 gündür iştahım kayboldu ve eski düzenine geri döndü sanki, bunu yaşayan var mı başka ?