Canım çevredekileri dinleme diyemicem ağzı olan konuşuyor ama şöyle düşün genelde biz kızları ilk gece içinde çok korkuturlar değil mi hepimiz bir korkuyla evleniriz ama ne kadar acıdı bahsettikleri kadar mi tabi ki hayır bumuymuş bu kadar korktuğumuz dedik değil mi çayı muayenesi de böyle işte evet elbette ki bi acı oluyor ama o bahsedilen kadar değil emin ol muayeneden çıkınca bumuymuş bu kadar anlatılan diceksin doktorunda iyiyse sıkıntı yok şahsen benim doktorum yaptığında ben aaa hiç acımadı böyle beklemiyordum bile dedim 😊 sakin kalmaya çalış genişini düşün hep 😊