Biz 1 günlükken yıkamıştık ama aslında yıkanmaması gerekiyormuş saçları yapış yapıştı şampuan falan sürmedik ama öyle bi su tuttuk normal banyodan ılık suydu ve bi çok bebek geçti elimden kuzenlermin bebeklerinide yıkadım baya kalabalık bir aileyiz🙃🙃hiç sorun olmadı şükür ilk defa duydum acaba bende ikinciye böylemi yapsam🤣