Zehra321 NurEto iğneden 37. Saat ilişki oldu. Daha sonra 10 gün boyunca gün aşırı ilişki oldu canım yani bir gün oldu bir gün olmadı😊
NurEto Zehra321 ben iğne olmadım sadece klomen kullandım 10. Gün 20 mm olmuştu yumurta 10,12,14,16,18 günler ilişki yaşadım 21. Gün gittim progesteron hormonu 39.4 çıktı hala iki günde bir değerlendirmeye çalışıyorum
Sdmrll Zehra321 çatlatma iğnesinden ne kadar süre sonra test yaptınız acaba ay bende oldum bu ay 14. Gün iğnenin klomen kullanıp iğne oldum bende
Zehra321 Sdmrll valla tam gününü hatırlamıyorum ama adetimden 10 gün geçti öyle yaptım.. bilerek bekledim bişey varsa kesin çıksın diye. Beta 6612 idi ☺️
Sahraelif Zehra321 benim de bu ay 2. Olacak Çarşamba ilaca Başlıycam Rabbim bana da nasipteydim dua et
Zehra321 Sahraelif çok düşünme stres çok etkiliyor inan ki.. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun inşallah
Glten Melo14 hadi hayırlısı inşallah 🤲🏻 Rabbime bin şükür ben sadece klomenle hamile kaldım farklı boyutlara geçmedik tek dileğim var rabbim dileyen isteyen herkese annelik duygusunu yaşatsın karnındayken bile başka bi hissiyat doğunca düşünemiyorum
mavi0811 Melo14 kuzum benim eşimde askeri personel onunda izni 15 gün bu ay tesaduf bi sekilde izne geldi hemen tedaviye basladk adetin 2. Gunu gunde iki tane klomen aldım adetin 9. Gunu doktora gittiğimde 19 mm yumurtam vardı iki tane doktor gun asırı iliski onerdi ama bana iğne vermedi yumurta kac mm olunca çatlıyo seninki kac mm di yani bi daha doktora gidip yumurtamın son durumuna baktırsam mı diye kararsızım
Caltintas Duphaston+İnfolic Combi+Klomen+Çatlatma iğnesiyle ilk ve tek kullanımda hamile kaldım 😊🙏 24 haftalığız oğluşumla 🥰 Allah isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah
Melo14 mavi0811 canm benm 18 mm iki tane oluşmuş yumurta bana çatlatma iğnesi verdi riske atmayalım çatlamazsa liste dönüşür dedi yarın öğlen iğneyi olmam gerekiyor fakat eşim izne gelemiyor tedavim boşa gitti 😥