Ezotkr ayy aynısıydım bnde yemek yerdim kalkardım 10 dk sonra sankii hiç 1 şey yememişim gibi bişiler ye mutlaka yine de kiloyu va takma kafana bnm sürekli karnım. Şişti yemek yediğimden 9 aylık giibydi şimdi 16 dayım ve düzeldiği için bu durum larnımın şişliği bile indi demek o dönemde ödem miydi neydi artıl ztn mide fokur fokur asitten dolayı