Snyyvz54 Ben 24 haftalık hamileyim hala daha çalışıyorum doğum iznini ne zaman almalıyım ? Doğum rapor parası nasıl alınıyor , ne kadar oluyor bilgisi olan var mı ????
juliet Snyyvz54 rapor parası maaşına göre değişkenlik gösterir. Toplam 16 hafta iznin var. 32. Haftada izne çıkabilirsin ister 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra kullan. İstersen 36. Haftaya kadar sabredip doğumdan sonrası için daha fazla izin yapabilirsin. Doğum raporu parçalı onaylanabilir bi kısmı doğumdan önce bi kısmı doğumdan sonra şekilde paranı alabilirsin. O raporlu olduğun 16 haftanın ücretini almış oluyorsun
Snyyvz54 juliet tahminen bu para ne kadardır acaba biri 6000 biri 7500 bazı kişiler 9000 diyor neye göre hesaplanıyor biliyor musunuz?
snil Snyyvz54 Son 3 ay alınan brüt ücrete göre hesaplanıyor. Herkesin ücreti farklı olduğu için değişkenlik gösteriyor. İnternette nasıl hesaplandığı yazıyor 🙂
Eymeninannesiii Son 3 aylık brüt maaş üzerinden hesaplanıyor e devlet SGK dökümünden veya bordro üzerinden hesaplayabilirsiniz bu maaşın size 2/3 ü yatacak hepsi değil Doğumdan sonra doğum parası ilk çocukta 300 olan parayı alıyorsunuz ve 202 TL emzirme ödeneği var