Tr55
Ben de sabaha karşı karın ağrısıyla uyanmıştım ve bir baktım ishal olmuşum ,2-3 kez daha bu şekilde tuvalete çıktım ama devamı gelmedi hatta bugün gece yapabildim ,doğum belirtisi olarak bildiğimden Drum ile görüştüm ,devam ederse dahiliyeye yönlendirdi hatta dahiliyeye gidemezsem bir ilaç önerdi bana ,ama doğum belirtisidir ,şudur budur demedi ,rahattı konuşması ,ben de 36+6 yim bu arada ,bir de bebeğim 2 hafta ileride o yüzden tedirgin oldum ,Perşembe kontrolumuz var bakalim ne durumdayız ..