Asaltntyr Canım merhaba. Ben tetanoz aşımı dün yaptırdım. Doktorum da ebem de hiçbir şekilde böyle bir uyarıda bulunmadı bana ki zaten dün de bugün de iki büyük kupa süt içtim, yumurta yedim.
Beni sadece ilk gün banyo yapmamam konusunda uyardılar o kadar. Onun dışında bir uyarı olmadı. Ateş yapabilir, kolun ağrıyabilir dedi ebem ama çok şükür ki kolum da ağrımadı ateşim de çıkmadı. Ben bugün de tedbir amaçlı banyo yapmadım, Allah nasip ederse yarın banyo yapacağım.