Deletedmom317 Aralığı(olması gereken kağıtta yazan) 0,93-1,7 bende 0,882 çıkmış😭 Anlayanlar yazabilir mi??
Oyku10- Deletedmom317 Sağlıklı bireylerde serbest T4 hormonunun kandaki düzeyi 0.6-1 ng/dl aralığında olmalıdır. sıkıntı yapma canım hem kağıtta olsun hem nette sonucun iyi korkma
Kbrahrl Deletedmom317 bende de tiroit sorunu var gebeliğimden önceden beri ilaç kullanıyorum t4 0,4 ün altında olursa zeka geriliği yapıyor dedi doktorum 2haftada bir kontrol ediliyor ama çok şükür 1,50 altına hiç düşmedi endokrin yada dahiliye doktoruyla görüşebilirsiniz
Kbrahrl Deletedmom317 hayır 0,4 ün altına düşmesin dikkat et canım ama sen yinede endokrin doktoruyla görüş istersen